2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2013年4月9日 星期二

為食豬

(Day 171)


阿仔開始貪食啦

次次出街食飯通常我都抱住佢

佢對眼同個頭會跟住我對快子同食物係咁寧後

好似可憐咁

但又未識出聲話要既

所以依家會開始俾星星餅,牙仔餅阿仔試下

俾佢覺得佢參與一齊食飯

可能佢又想出牙

依排忟忟地又有D扭計

又厭奶

都唔知點好

* * *

上次我地去去茶餐廳食野

有個姨姨撩阿仔玩 (通想都有好多哥哥,姐姐,姨姨,叔叔走埋來,阿仔又會對住陌生人笑。。好鬼多粉絲)

傾開計,姨姨介紹左咬咬樂俾我

話真係好好用

叫我買俾阿仔試下食野,又唔貴,幾廿蚊

我依家會切D蘋果放入去俾佢吸下D汁

阿仔真係識自己拿住架

好得意





沒有留言:

張貼留言