2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2013年5月14日 星期二

6個幾月近況

(Day 206)

有小朋友既日子過得真係超快

日日見住佢成長

由一舊軟林林既公仔任人舞

到依家可以互動, 有脾氣, 貪玩, 愛笑, 識得蝦MAMI 既小男孩


講下佢近況先:

不嬲佢自己一間房, 夜晚大約11-12點訓, 第2朝 7-8 起身 (一覺訓到大天光)

起身食完支奶奶玩1, 2 個鐘再訓返 (幾爽)

近排佢好鍾意打側訓, 不過只係佢既右邊 (可能無床圍可以睇到出面)

好得意, 我好鍾意 睇住佢訓覺個樣

靜靜的, 好SWEET, 好可愛

食野方面, 奶奶都仲係主要食物

正常要食粥仔啦...不過佢仲未接受到 (可能我煲得唔夠綿)

佢鍾意食米糊+南瓜 (依家暫時食過: 南瓜, 西蘭花, 蕃著, 紅蘿白)

一日1-2餐左右...

佢依然厭奶.. 1支奶奶要食2, 3 次(激死)...

生果方面, 佢好鍾意食蘋果, 香蕉 (會追住食, 個樣得意到暈 <---- 我有病架haha, 眼中個仔係最好, 最靚仔, 最得意)

玩個方面:  佢好鍾意玩跳跳跳, 飛飛飛, 玩波波, 車車, 有音樂既, 毛毛公仔(最愛winnie the pooh & lotso勞蘇王)  

講野方面: 佢識講MAMA, PAPA (不過唔知係無意識既, 定真係識呢?), BB 話, 唱歌, 大叫 (好好笑)

不過佢CRY 既時候有時會望住我MAMA (佢見到我會扭D, 佢知道佢一CRY我會抱佢)

怕黑, 怕好嘈, 有時出完街好夜返就會扭計勁CRY, 不過唔怕陌生人, 仲要"LIU" D 大佢小小既姐姐仔講野 (2,3 歲個D)

真係好期待佢成長每一階段

MAMI, PAPA LOVE U FOREVER




大個仔, 隻腳大左好多啦~~~YEAH !!!

沒有留言:

張貼留言