2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年4月9日 星期一

睇中醫

琴日諗住去TIMES SQUARE對面睇中醫

點知搬左..

最後奶奶介紹去左灣仔睇

* * *

無啦啦隻手敏感

連介子都帶唔到

可憐


醫師話我腸胃唔好, 好虛

所以食唔到野, 又易頭暈

皮膚唔好係腸胃引起

開左2次藥俾我

叫我食完睇下點

好苦架..............大佬

* * *

仲有一樣野係唔講唔知

原來番茄係涼架

OH NOoooooooooooooo

我之前仲勁食

開胃呀ma..

依家唔食得啦..

* * *

醫師仲同我講佢打脈把到仔定女添

半信半疑

遲d開古

       

沒有留言:

張貼留言