2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年8月23日 星期四

31 wks 贊育見醫生

(31 weeks)

去之前都有D擔心

今日如常好似平時咁

返去見左姑娘先

佢都係照度肚,按肚

BB都係細左D

不過我都有重到

佢話BB有機會打橫左

所以個子宮好似細左咁喎

同埋我由有左到依家total都係重左6磅到

唔正常,要去見醫生

入到另一間房見醫生

佢又係重覆按肚,度肚 (完全沒有儀器check,得巴軟尺)

話BB打橫左,個頭係左;腳係右 (明明上次dr. Amy 話佢個頭係下面)

不過佢話仲早佢會轉來轉去

如果keep住係咁,有機會要早D吹生 (唔通通勝講中左?係我生日之前出世?)

建議我要照超聲波睇清楚D (心諗一早就要啦,浪費我D時間)

因為醫生跟返我個case, 所以要轉返瑪麗lu

照左先算啦,希望無事啦

不過話唔擔心就假既

再見贊育 

沒有留言:

張貼留言