2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年8月29日 星期三

累......

(31 weeks 6 days)

明日32 weeks 啦

開始倒數中..........(有小小緊張添)

* * *

頭先同個同事一起執辦

做我依行, 其實好多時都要勞動

好彩本身都有同事幫手

有左之後更加唔使

(其實我d 同事都好好人, 好幫手, 盡量唔使我攪, 唔使出trip / 出街)

不過係我想係我放產假之前執好晒d 野俾下手跟

梗著頭皮都要啦

其實都係企左一陣, 整返整齊d 野姐

點知依家直頭好似無電咁謝晒

完全集中唔到精神做野

好sleepy

條腰仲要陰陰

仲有2個鐘先可以放工

頂住呀.............................

沒有留言:

張貼留言