2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年8月30日 星期四

表揚下我老公先...heehee ^P^

(32 weeks)

去到孕期尾段

行又唔係, 坐又唔係, 瞓又唔係

其實都好辛苦下

又瞓得唔好, 食得一般

好彩阿仔錫我, 個肚唔算太大, 唔係太肥

如果唔係會更加辛苦

加上依家D 天氣又焗又熱

吃不消

好彩我老公都體諒

係屋企可以做少奶奶

(10個月only, 不過都好好架啦, 之後就.........無眼睇 @@)

洗衫, 煮飯, 洗碗, 清潔 咩都係佢

晚晚又俾我起身嘈醒無覺好瞓

又聽晒我話 (大肚大晒 )

又成日"dum" 我開心

又成日陪我check up, 上埋d 悶既運動堂

老公你知唔知你撐我好緊要架 (我地2個靠晒你架啦)

多謝


阿仔: 你睇PAPA 幾錫我地呀, 你要乖乖呀 

沒有留言:

張貼留言