2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年9月5日 星期三

32 weeks 5 days - Dr. Amy 私家產驗

(32 weeks 6 days)

原本星期一check 架

但醫生有手術做改左琴日

5:00pm去到超多人 (可能加埋琴日無睇個d人)

仲要我之前仲有成6,7個 ..

等左成差唔多2個鐘



入到去同左醫生講上次醫院單野

佢話唔使驚

最緊要係個bb 有增長

bb 有郁就得 (佢不知郁得幾勁添)

成日強調bb 太大唔好, 好難生

媽媽有食飯就有重架啦喎

上次贊育照有 3.13磅

今次Dr. Amy 照有4.7磅

即係ok 啦.......yeah!!

我問佢預計出
世幾磅

佢話無得預, 只可以講咩size

我果個中碼, 大約 6, 7磅左右啦

* * *

問左佢關於肚痕問題

佢話叫我唔好用名貴既肚紋cream 喎

(我心諗, 用左咁多個月都無野喎 =.=")

就算用, 用普通oliver oil 就得

好~~~ 我就試下停用啦




肚仔~~~ 度下有幾肥



頭仔~~~度下size


唔記得係咪腳骨啦

倒數中................... 開始有d 緊張啦.........

沒有留言:

張貼留言