2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年9月11日 星期二

33 weeks - 瑪麗 覆診

(33 weeks 5 days)
琴日去瑪麗覆診見醫生

就係睇返之前照超聲波個報告

第一次去瑪麗覆診

印象好差

一去到有個阿嬸負責登記

D態度同贊肓D嬸嬸無得比

瑪麗果個好似不可一世咁

又唔識變通

叫D大肚婆企係到等

明明有位坐

只不過中間有空位

個阿嬸驚D人唔知排隊插入去

咁你講清楚 OR D MAMA 會自己守規則架啦

唔使企呀

我出聲嘈佢仲叫反駁我: 企一陣姐

(但我量血壓都成一個鐘.......一陣 =.=? )
short short 地

個個mama 個肚咁大你忍心咁既........不知所謂.

入到去量血壓個阿嬸問我有無唔舒服

我話有小小暈叫我15分鐘再CHECK

又唔講仲咩, 問佢先同我講血壓低左D

瑪麗真係好遠

又熱, 搭完車, 行到去醫院攪到我血壓低添呀 CRAZY !!!!!!!!!!!!!

好彩再CHECK正常返



* * *

入到去見醫生

咪同我講照完超聲波正常

跟住咪又係用原始方法度肚, 按肚, 聽心跳

政府..............真係 @@"

唔怪知得d人話有錢去私家生啦 (可惜我無....heehee XP)

不過我係瑪麗生已經好過其他政府醫院好多好多 (都好好彩架啦)

醫生同我講: 個頭仔係下面啦

(我心諗: 我知啦)

我即刻問佢可唔可以之後轉返去贊肓
好彩可以...........如果唔係就慘啦

沒有留言:

張貼留言