2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年11月1日 星期四

坐月辛酸

(大叫

你地忍到幾耐先沖涼洗頭?就算沖都係咪用羗水?

依家生完12日都未洗頭,只用羗水沖身,最慘成日成身汗,又唔可以吹風扇,開冷氣都係25度唔可以吹到風,覺得自己好dirty,攪到餵呀仔食人奶佢都熱捚,坐月真係辛苦過生仔,又唔出得街,日日屋企某幾個親戚車輪轉來探BB,一得閒就出現,我完全無時間休息,日日瞓得2,3個鐘真係人都顛,好彩我老公一齊幫手(強調:我係好enjoy餵我阿仔,見到佢個樣都冧𦚵,就算唔夠瞓都絶無怨言),佢地仲要好好意思咁坐係我屋企左住我休息餵人奶(屋企已經細),我明白屋企有新成員係好開心事,但....唉...可唔可以顧下我感受啦,
依家真係明白點解D人會產後抑鬱.....仲有20日捱呀,救命!

希望快D捱過啦

沒有留言:

張貼留言