2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年11月16日 星期五

陪月有又煩無又煩

我個陪月一來到,將我廚房大執位,初初都覺得佢幾好......好似又識幫我地慳買餸錢,所以都幾滿意

漸漸....

佢成日有意無意話我廚房細,屋企細..有次真係串佢咁你下次撰D廚房大先接啦(火), 又好鐘意講野,重覆又重覆,我唔應佢又唔禮貌...佢又當自己係一家人好熟咁,我有朋友來傾計又插嘴,唔講以為係我媽添 ><"頂!又鐘意show off 讚自己...D紙巾,洗潔精,水,電,煤用到盡,又成日借阿仔為名要開冷氣(佢唔講其實我地都會開)用量比我地平時起碼2,3倍!其實我兩公婆好易話圍,你hea住做總之攪點D野OK,但我發覺個廚房dirty到爆,D布唔知邊條打邊條,成日拿住個條地布又抹廁所,廚房,廳,見到都唔開胃,已經捥轉叫佢唔使抹,仲同佢講明先生係潔"pig"佢都唔醒水,唉佢走左我真係有排執!如果唔係佢煮D餸好味又無人幫手,我真係唔會續多2個星期呀!原來咁貴俾錢請人做都要忍受佢D習慣,到最後都可能要自己做返,搵人幫手係咪咁架呢? 真係唔敢諗將來請工人會點 ><

沒有留言:

張貼留言