2012年1月19日 開始既懷孕奇妙旅程 ^^


2012年11月4日 星期日

我的生仔經歷

諗返起其實阿仔好錫住我

由有左我只係重左10磅左右(唔使變豬)

中間經歷所有產驗測試都合格

到擔心催生

點知........

事源20/10/12(39wks2days) 個晚約左老公D朋友係屋企附近利寶閣食飯 (因為就我)

食飯時仲講緊唔知阿仔會唔會同我同一日生日?!

又講笑如果係Papa可以每年慳返餐直到阿仔大個有自己朋友/女朋友唔同我一齊慶祝

我先可以有返2人世界 (不過我enjoy3人行喎)

食完飯大家習慣去Starbucks 飲杯野先散

點知我一起身走果刻feel到有D水溜出來(份量足夠濕曬成條底衭)

一出廁所即刻同我老公講好似穿水 (個時9:30pm左右)

其實我好驚,佢D friends 仲係我後面勁講嘢 =.="

即刻飛返屋換扶,拿走佬袋,通知屋企人入院

因為穿水關係唔可以洗頭沖涼先行 (因為驚有菌)

飛的士去瑪麗K9S (去到大約10:30pm左右)

登記完,換曬衫要博機check bb 心跳

check check 下姑娘話bb 心跳好快叫我飲多d水

老公又唔可以入來陪我 :(

佢係門口等左2個幾鐘 (成12點幾)

見自己仲未有咩異樣

叫左老公 & 奶奶返屋企休息先

果時我仲行得走得

點知佢地一走

我開始有小小m痛, + 見紅啦
又要整返d儀器check bb 心跳

唯有上返床休息+等啦

去到2, 3 點已經好
姑娘check 已經開左3度

同姑娘講好痛, 好急屎
佢話未得, 唔好all 住

叫我行下, 玩下fit ball 幫助下

我隔離床個大陸mama 又勁叫 "國語: 天呀!!!受不了, 好痛呀" 
頂!! 攪到我心情超緊張

已經咁大個女都未入過醫院

(仲要我生日大日子)

去到4點左右姑娘幫我再check (因為我真係好急啦)

姑娘話可以入產房啦
我即刻打俾我老公

佢即刻飛的士15分鐘超快到左
入到產房我要求打無

姑娘有叫我諗清楚

因為每樣野都會有後遺症喎 (政府醫院唔suggest 打, 始終佢地依方面都未成熟)

但我堅持!

簽完晒d文件, 抽血.........等打啦

點知佢地超衰

成5點都未打.........一味拖, 又話要等驗血報告

叫我嗅住笑氣先 (但支笑氣係無枓到未架, 完全止唔到痛, 得d膠味)

當時只係不斷諗住"南無阿陀佛" + 呼吸法 去支持住
push 阿仔出來都試左好耐 (痛既最高峰)
姑娘不斷鼓勵

另外個姑娘又話bb心跳得好快, 要快d生啦 (不斷嚇我)

點知最後都係無打無痛....

係瑪麗住左3日2

嘈到無得sleep, 又要不斷起身餵奶

基本上無sleep過咁..

日日又要食埋d難食飯 (無計....唔食無得食)

我真係固唔到自己心口一個勇字+只有笑氣下捱過左 (基本係無野止
痛)

10個鐘既痛依生人都唔會忘記

不過見到阿仔出世果下咩到值返 (依家見到佢笑更加心甜)
同埋依家諗返生仔依隻痛係可以接受既

做女人點都要試一次.....haha

係生完之後傷口同坐月難受d lor....

沒有留言:

張貼留言